Usein kysytyt kysymykset

Miten voin maksaa tilaukseni?

Voitte käyttää yleisimpiä suomalaisia maksutapoja verkkokaupan ostoksissa. Yritysasiakkaille tarjoamme myös joustavat maksutavat alkaen verkkolaskutuksesta tai halutessanne paperilla tai sähköpostitse. 

Haluan tilata tai tarjouksen yritykselle. Miten toimia?

Voitte olla yhteydessä asiakaspalveluun, josta teille tehdään tarjous pyyntönne mukaisesti. Kappalemäärältään suurempiin tilauksiin on mahdollista saada hieman alennusta. Olkaa yhteydessä asiakaspalvelu (at) kasvomaskiverkkokauppa.fi.

Missä tuotteet valmistetaan?

Tuotteita valmistetaan sekä Suomessa että ulkomailla. Suomessa valmistetuissa tuotteissa mainitaan kotimainen valmistus. Ulkomaisissa tuotteissa mainitaan valmistusmaa, joka on tällä hetkellä Kiina.

Miten tilaukset toimitetaan?

Kaikki tilaukset toimitetaan kotimaan varastolta Suomesta. Tilaus käsitellään tavallisesti 1 arkipäivässä ja sen jälkeen tilaus lähetetään varastolle lähettämistä varten. Kuljetuksen kesto on 1-2 arkipäivää. Tilaukset toimitetaan yhteistyössä Postnordin kanssa. 

Asiakkaana voitte valita perille asti toimituksen tai Postnordin noutopisteen.

Millainen palautusoikeus tuotteilla on?

Annamme 30 päivän palautusoikeuden kaikille tuotteille avaamattomille pakkauksille. Mikäli ette ole tyytyväinen tuotteeseen, voitte palauttaa tilaamanne tuotteen. Tuotteen voi palauttaa, mikäli se on vielä myyntikuntoinen ja tuotepakkaus on avaamaton. Asiakas vastaa palautuskustannuksista. 

Voiko tilauksen peruuttaa?

Tilaukset käsitellään viivytyksettä ja lähetetään varastolle lähetystä varten ja kuljetukseen tavallisesti 1 päivän kuluessa. Mikäli haluatte peruuttaa tilauksen, olkaa yhteydessä mahdollisimman pian asiakaspalveluun sähköpostilla asiakaspalvelu (at) kasvomaskiverkkokauppa.fi.